Call Center Poland, wspólnie z siostrzaną firmą konsultingową Communication One Consulting (www.commone.pl), wprowadza do swojej oferty gamę produktów dla firm farmaceutycznych.
PharmaForce to usługa wsparcia działów sprzedaży firm farmaceutycznych w kontakcie z lekarzami i farmaceutami. Ze względu na fakt wykorzystania drogiej sieci przedstawicieli medycznych, w ostatnich latach koszt dotarcia i sprzedaży znacznie się podwyższył. Obecnie wiele firm poszukując nowych rozwiązań wspiera swoje działania sprzedażowe kontaktem telefonicznym skierowanym do ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, Call Center Poland stała się ekspertem w sprzedaży przez telefon. Teraz gotowe są procedury i zespół telefonicznych konsultantów medycznych pracujących na rzecz firm farmaceutycznych.
PharmaHelpline – to infolinie medyczne wspierające działania wprowadzenia na rynek nowych preparatów, promujące informacje zdrowotne i idee odpowiedzialnego samoleczenia. Z infolinii medycznych korzystają nie tylko firmy farmaceutyczne. Są one wykorzystywane również jako produkt dodany do ubezpieczeń, kont bankowych, abonamentów, kart kredytowych. Oferują one dostęp użytkownikom do szerokiego zakresu informacji z dziedziny medycyny z każdego miejsca, o każdej porze.
PharmaCCC (Call Center Consulting) – wsparcie wewnętrznych call-center firm farmaceutycznych, organizacja wyniesionych call center, programowanie IVR.
Call Center Poland prowadzi również badania rynku, szczególnie działań BTL i monitoringu konkurencji, benchmarking infolinii związanych z medycyną ora badania telefoniczne CATI.
Osługą klientów zajmie się nowo powstały dział Dział PharmaSolutions, którego szefem został Michał Mierzejewski z Communication One Consulting, z wykształcenia lekarz neurochirurg, absolwent Akademii Medycznej w Warszawie oraz studiów MBA na University of Calgary.