12 maja Call Center Poland rozpoczęło współpracę z liniami lotniczymi SkyEurope Airlines w zakresie obsługi klientów przez call center.
Duże zainteresowanie atrakcyjną ofertą SkyEurope w Polsce sprawiło, ze linie lotnicze zdecydowały się na wsparcie własnego call center przez firmę zewnętrzną. Call Center Poland będzie wspomagać SkyEurope w przypadkach dużego nasilenia połączeń i przejmie rozmowy z klientami w języku polskim.
„Zamierzamy zostać wiodącym „tanim” przewoźnikiem w Europie Środkowej i najpopularniejszą linią lotniczą Polski. Dlatego nasza wstępna oferta obejmuje loty z Warszawy do Londynu, Paryża lub Amsterdamu. SkyEurope również obsługuje loty do Budapesztu, Wiednia i Bratysławy. Odnotowujemy ogromny popyt na bilety oraz przewidujemy jeszcze większe zainteresowanie dzięki nowo otwartej bazie w Polsce. Obsługujemy klientów w wielojęzycznym call center, który odpowiada na zgłoszenia w 7 językach, jednak do obsługi polskojęzycznych klientów SkyEurope wybrało Call Center Poland ze względu na reputację, elastyczność i możliwości pełnego spełnienia naszych potrzeb i wymagań” powiedział Stanislav Saling -SkyEurope PR Manager.