Wyróżnienie w konkursie BOOMERANG

W zakończonym 26 marca 2004 Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG 2004 Call Center Poland zdobyła wyróżnienie w kategorii „telemarketing” za projekt: Telefoniczna sprzedaż ubezpieczenia CitiInsurance „Ochrona NW”.

Celem kampanii telemarketingowej była sprzedaż i aktywacja ubezpieczenia wybranym Klientom Citibank Handlowy posiadającym kartę kredytową oraz dostarczenie im dobrego produktu zwiększającego poczucie bezpieczeństwa Ubezpieczonego.

Podstawą projektu była integracja kanałów marketingu bezpośredniego: direct mail i telefonu. Call Center Poland była odpowiedzialna za aktywną sprzedaż ubezpieczeń do wybranej grupy docelowej oraz za obsługę infolinii sprzedażowej. CitiInsurance Polska jest jedną z pierwszych firm ubezpieczeniowych, która wykorzystała telemarketing (relatywnie tani i efektywny) jako jedyny kanał dystrybucji produktów tworzonych z myślą o bardzo wąskiej grupie docelowej. Dedykowany produkt – możliwy do nabycia tylko dla określonej grupy Klientów Citibanku i dostosowanie składki do możliwości finansowych Klientów sprawiły, że ubezpieczenie cieszyło się wielkim zainteresowaniem wśród Klientów. Dodatkową atrakcją produktu były łatwe procedury aktywacji – nie wymagające spotkania się z agentem ubezpieczeniowym.

Archiwum