CallCenterWorld 2004 z udziałem Call Center Poland

Ponad 100 wystawców z kilkunastu krajów weźmie udział w jednych z największych targów w Europie poświęconych rynkowi call center.

Call Center Poland, kontynuując strategię ekspansji na rynki europejskie, jako jedyna firma z Polski bierze udział w targach CallCenterWorld w Berlinie, prezentując swoją ofertę wielojęzykowego call center.

„Chcemy wykorzystać przysłowiowe „nasze 5 minut”. Polska – ze względu na swoją pozycję geograficzną i konkurencyjne ceny – może stać się zapleczem nearshore outsourcing dla krajów Europy Zachodniej i USA. Niektóre firmy amerykańskie wycofują swoje call centers z Indii. Dlaczego nie do nas?! Z naszym potencjałem wykształconych młodych ludzi znających języki możemy śmiało konkurować z zagranicznymi centrami outsourcingowymi.” – powiedział Jan Motz, prezes Call Center Poland.

Call Center Poland zaprasza na targi CallCenterWorld 2004 w Berlinie w dniach 10-11 lutego 2004. Stoisko B8 w hali nr 3.

Archiwum