Call Center Poland pozyskuje kolejnych klientów na rynku niemieckim

Już w trzy miesiące od oficjalnego zaoferowania telefonicznej obsługi Klienta w języku niemieckim, Call Center Poland zdobywa coraz więcej zleceń od firm niemieckich.

„Każdy początek jest trudny” – mówi niemieckie przysłowie. („Aller Anfang ist schwer”). Jednakże Call Center Poland udało się pokonać obiekcje firm i zdobyć ich zaufanie, a przede wszystkim potwierdzić, że jakość usług nie odbiega poziomem od tych świadczonych przez zachodnioeuropejskie call centers. Kolejni Zleceniodawcy zdobywani są głównie poprzez rekomendacje firm, które już skorzystały z usług Call Center Poland i powierzyły jej telefoniczną obsługę swoich Klientów. „To, że niemieckie firmy polecają nasze usługi jest dla nas największym komplementem, jest bowiem dowodem na to, że nasi Zleceniodawcy są zadowoleni z jakości świadczonych przez nas usług. Oznacza, że udało nam się osiągnąć zamierzony cel i stać konkurencją dla niemieckich, austriackich czy szwajcarskich call center” – mówi Jan Motz, prezes firmy Call Center Poland.

Przedmiotem współpracy jest aktywna sprzedaż przez telefon produktów i usług na rynku niemieckim. Firmy, które korzystają z usług Call Center Poland reprezentują wiele branż i tak np. są to wydawnictwa, firmy oferujące usługi telekomunikacyjne czy loterie. Sprzedawane są m.in. abonamenty na czasopisma, serie wydawnicze, usługi telekomunikacyjne czy losy na jedną z najpopularniejszych w Niemczech loterii. Nie są to łatwe projekty, a mimo to Call Center Poland może się pochwalić dużymi sukcesami.

Archiwum