Wprowadzamy koncepcję „Wielokanałowej Promocji Sprzedaży Partnerskiej”. Polega ona na dołączeniu do sprzedaży przez telefon produktu podstawowego jednego Partnera specjalnej oferty drugiego Partnera (dostępnej tylko przy zakupie produktu podstawowego). W ten sposób powstaje nowy produkt, dedykowany ściśle określonej grupie docelowej, spełniający jej oczekiwania.
Idea takiej oferty zrodziła się po kilku latach prowadzenia szeregu różnorodnych działań sprzedażowych dla wielu klientów: banków, firm ubezpieczeniowych czy telekomunikacyjnych. Postanowiliśmy rozszerzyć te działania zapraszając do wspólnej sprzedaży dwóch partnerów, wybranych według kryteriów możliwości połączenia ich oferty w jeden pakiet.
Opierając się na doświadczeniach pozyskanych w trakcie realizacji dotychczasowych kampanii, potrafimy precyzyjnie określić, w jaki sposób powinien być promowany i do jakich celów wykorzystywany każdy z kanałów komunikacji, by przynosił oczekiwane rezultaty sprzedażowe. Dlatego proponujemy Klientom pełną organizację i koordynację działań promocyjnych i sprzedażowych wybranego produktu czy usługi – zarówno na etapie przygotowania, jak i późniejszej koordynacji projektu.
W ramach usługi Call Center Poland podejmuje się koordynacji wszystkich niezbędnych działań i partnerów w tym:
– dobór partnerów i łączonych produktów i usług,
– umowy z partnerami promocji,
– dobór mediów używanych w okresie promocji – przy współpracy z agencjami,
– obsługa procesów sprzedażowych wszystkich partnerów.
Dodatkowo Call Center Poland może być odpowiedzialne za realizację celów sprzedażowych i marketingowych.
Jesteśmy inicjatorem wielu wspólnie tworzonych produktów dla naszych klientów, np. dla firm ubezpieczeniowych, banków, telekomunikacji, providerów internetu, wydawnictw. Praktycznie każdemu z naszych klientów możemy znaleźć ciekawą ofertę cross-promotion. Niewątpliwą zaletą takiego łączenia jest fakt, że powstają nowe produkty dedykowane określonym grupom docelowym: ubezpieczenia, korzystne rabaty, czy specjalne oferty tylko dla klientów danej firmy. Oczywiście jak zwykle oferujemy naszym klientom możliwość rozliczania się za efekt tych działań.