Przez sześć lat swojej działalności na rynku usług call center w outsourcingu Call Center Poland współpracowała z ponad 400 klientami przy obsłudze 2500 projektów. Główni klienci to firmy motoryzacyjne, ubezpieczeniowe, banki i FMCG. Niektórzy, jak Philip Morris, Johnson and Johnson czy wydawnictwo Raabe są z nami prawie od początku, do „weteranów” należą również Volvo, PKN ORLEN, Reader`s Digest, Bank Handlowy. Średnio na jednego klienta przypada 6 projektów.
– Po prawie dwóch latach stagnacji na rynku usług call center nastąpiło wyraźne zainteresowanie naszymi usługami. Działania marketingowe firm związane z marketingiem bezpośrednim nabierają rozpędu – mówi Katarzyna Swatowska, dyrektor marketingu i PR Call Center Poland.
– Coraz więcej firm zleca nam kompleksową obsługę swoich klientów. „Hitem” sezonu jest wprowadzona przez nas niedawno usługa sprzedaży przez telefon z możliwością rozliczania za efekt czyli sprzedaż. Z usługi tej korzystają przede wszystkim firmy telekomunikacyjne, banki i wydawnictwa.
Właśnie firmy telekomunikacyjne są coraz bardziej zainteresowane zlecaniem działań związanych z promocją swoich usług firmom zewnętrznym. Call Center Poland jest partnerem prawie wszystkich liczących się operatorów telekomunikacyjnych.