Kod Sukcesu 2013 tygodnika Wprost dla Call Center Poland

Call Center Poland, wiodąca firma usług call center, została wyróżniona przyznawaną po raz pierwszy przez tygodnik Wprost nagrodą „Kod Sukcesu 2013”. Spółka została rekomendowana do nagrody przez Instytut Biznesu.

„Kody Sukcesu” przyznawane są za niekonwencjonalne działania na polskim rynku oraz za odwagę funkcjonowania i umiejętność podejmowania trudnych wyzwań. Organizatorzy postanowili uhonorować menedżerów i firmy, które nie boją się podejmowania ryzyka i  szukają ciekawych, nieoczywistych sposobów na rozwijanie swoich działalności.

Call Center Poland należy właśnie do takich firm. Od 17 lat jest prekursorem wielu rozwiązań wykorzystujących narzędzia call center i liderem w swojej branży.  To właśnie w CCP po raz pierwszy na polskim rynku zintegrowano w call center telefon z Internetem, wprowadzono centralną bazę̨ danych i zapis historii kontaktów z klientem, stworzono dedykowane działy do obsługi różnych branż.Call Center Poland jako pierwsza rozpoczęła świadczenie usług w obcych językach, była pierwszą na rynku firmą typu direct sprzedającą przez telefon różne ubezpieczenia. Szczyci się posiadaniem największej na  rynku liczby klientów i zrealizowanych projektów.

Uroczystość wręczania nagród „Kod Sukcesu” została poprzedzona debatą, w czasie której uczestnicy dyskusji zastanawiali się, jak osiągnąć sukces w biznesie. W debacie wziął udział Michał Karzel, doświadczony menedżer, Członek Zarządu Call Center Poland, który wyjaśniał – „Dla mnie najważniejsze są wizja, plan działania i konsekwencja– wiedza i doświadczenie to narzędzia. Dzięki analizie i wyciąganiu wniosków z wcześniejszych doświadczeń budujemy wiedzę, którą możemy przekazać naszym następcom, żeby nie zaczynali procesu od zera. Dlatego dla mnie wiedza jest pochodną doświadczenia.” –tłumaczył Michał Karzel.- „Wiedza bez doświadczenia praktycznego może okazać się niewystarczająca. Z kolei zdobywanie doświadczenia bez znajomości rzeczy podnosi ryzyko nie odniesienia sukcesu lub wydłuża czas i zwiększa koszty.”

Archiwum